.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوربین انتظامی در مازندران نصب می‌شود

فرمانده انتظامی مازندران از نصب دوربین انتظامی در سطح شهر خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، درباره وضعیت امنیت استان مازندران گفت: امنیت خوب و پایداری را در استان داریم و باید تلاش کنیم که مباحث امنیتی را به‌گونه‌ای دنبال کنیم که مورد سوءاستفاده قرار نگیرد و وحدت و یکپارچگی را خدشه‌دار نکند.

جعفری‌نسب با اشاره به پاک‌سازی ترک‌محله ساری و ایجاد امنیت در آن، افزود: اکنون ادعایی نداریم که همه مشکلات این محله رفع شده است اما مدعی هستیم که فردی نمی‌تواند به خود اجازه گردن‌کلفتی در ترک‌محله را بدهد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه ظرفیت امنیتی خوبی در نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: اکنون تلاش می‌کنیم تا حتی مشکلات امنیتی و انتظامی را از راه اجتماعی برطرف کنیم و به‌دنبال این باشیم که همه مسئولان در اداره موضوعات اجتماعی در کنار یکدیگر بوده و هر مسئولی کار خود را به درستی انجام دهد تا سرریز آن به حوزه امنیتی برنگردد.

جعفری‌نسب تصریح کرد: هرچه سطح سواد اجتماعی بالا می‌رود، گرفتاری‌های ما کمتر می‌شود، لذا اگر در حوزه اجتماعی و فرهنگی تلاش بیشتری شود، مشکلات کمتری داریم.

وی با بیان اینکه حضور اشرافیت اطلاعاتی و انتظامی را باید بیشتر و حضور فیزیکی پلیس را کمتر کنیم، خاطرنشان کرد: با رصد وضعیت دوربین‌های مداربسته در مازندران به این نتیجه می‌رسیم که اصلاً دوربینی نداریم، لذا در شورای تامین استان طرحی را مطرح کردیم تا طبق آن حدود 400 دوربین نصب و 40 شهر ما مانیتورینگ شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به قتل بانوی دارابکلایی، بیان کرد: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده ابتدا هیچ سرنخی نداشتیم ولی با عنایت خداوند و تلاش دستگاه‌های امنیتی توانستیم دو قاتل را در یک‌هفته شناسایی و دستگیر کنیم.

جعفری‌نسب با اشاره به کشف جسد یک زن در خزرآباد ساری و قتلی که در شهرستان سیمرغ اتفاق افتاد، تصریح کرد: 90 درصد قتل‌هایی که کشف شده‌اند، خانوادگی هستند و آنچه که در خزرآباد رخ داده است یک خودکشی بوده و اتفاق شهرستان سیمرغ در اثر نزاع خانوادگی اتفاق افتاد، لذا عنوان کردن قتل‌های زنجیره‌ای که در این مدت بر سر زبان‌ها افتاده بود، واقعیت ندارد.

وی با اشاره به وجود منابع طبیعی بکر در مازندران اظهار کرد: در دو سال اخیر به‌شدت پای حراست از منابع طبیعی و مزروعی ایستاده‌ایم و فشار سنگینی که در ساخت ویلاهای غیرمجاز و تجاوز به عرصه‌های طبیعی یا کمک به این نوع خلافی‌ها را داشتیم، کمتر شده است.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: تخریب کردن یا نکردن ساختمان‌های غیرمجازی که قبلا ساخته شده است، از طرفی شاد کردن دوستان است و از طرفی شبکه‌های اجتماعی از آن به تخریب خانه‌ها و اموال مردم یاد می‌کنند، لذا باید با حساسیت بیشتری وارد عمل شویم تا خسارت‌های تخریب و منابع طبیعی را نداشته باشیم.

جعفری‌نسب در پایان پیشنهاد داد که شهرستان ساری پایلوت مبارزه با ساخت‎وسازهای غیرمجاز شود و در این زمینه نیز همه نیروهای خود را به کار می‌گیرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.